Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 20 lipca 2015

przeprosiny i dalmatyńczyk

hej sorki że nie pisałam ale są wakacje i nie mam za bardzo czasu jak coś to zmiana planów w środe jedziemy rano dlatego w środe nie napisze wrócimy i 14 ale wtedy odrazu jade do fryziera. A dzisiaj dalmatyńczyk

Długość życia: 10 do 13 lat

Kraj pochodzenia: Chorwacja

Wysokość: 58,4-61 cm (psy)
                  55,9-58,4 cm (suczki)

Masa: 22,7-25 kg

Jest to czarno-biały pies raczej tylko w takim kolorze futro występuje przynajmniej ja tak myśle :D Problemy zdrowotne u tej rasy to: kamica moczanowa, głuchota, nefropatia, cisawica i skręt żołądka tak jak u wielu rasy psów. Jak chcecie to przeczytajcie albo obejrzyjcie film lub bajke 101 dalmatyńczyków. Ja zawsze chciałam mieć takiego psa są one bardzo miłe. To tyle ode mnie jak chcecie przeczytajcie jeszcze w internecie.



                                                           Adm.Zaczarowana

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz