Łączna liczba wyświetleń

sobota, 26 września 2015

To co, że nie rasowy ale i tak...

To co, że niektóre psy nie są rasowe i tak będzie kochał tak samo mój jest nierasowy ale to w końcu mój najlepszy przyjaciel nigdy nie mnie nie obgaduje i zawsze jest przy mnie ale kiedyś niestety nadejdzie ostatnie przytulenia :( niech ludzie mówią  ,,to jest nie rasowy pies ja mam rasowego  jest fajniejszy'' ale  mój jest nierasowy ale za to jest bardzo fajny najfajniejszy pies na świecie pamiętajcie nie obwiniajcie psa za to, że w zime wszedł do jakiegoś pomieszczenia on tam może się ogrzać ale jeśli nie wejdzie zawsze to mogą być jego ostatnie dni może umrzeć z zimna. Biorąc psa ze schroniska może nie uratujecie i uszczęśliwicie całego świata ale uratujecie chociaż życie jednego psa.




Adm.Zaczarowana

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz